[ΠΡΟΧΕΙΡΑ]

…….

Comments
43 Responses to “[ΠΡΟΧΕΙΡΑ]”
  1. ΙσοτηταEquality says:

    βιβλια – κειμενα11 – {=}
    https://athens.indymedia.org/post/1560721/

    Στάθης Ν. Καλύβας. «Ας μη συγχέουμε δημοκρατία και δημοψηφίσματα!» https://is.gd/PlTYHi
    [Τα αφεντικα μου κι εγω ειμαστε η δημοκρατια, η λογικη, το ηθος, η προοδος. Οποιος πει το αντιθετο κινειται απο βλακεια, αγνοια, ψυχασθενεια, φθονο, δολο. Ειμαστε οι αριστοι, η ζωη σας πρεπει να στραγγιστει και να γινει χρημα μεσα στους τραπεζικους λογαριασμους μας. Είναι το αυτονοητο, σοβαρευτειτε και προσαρμοστειτε.]
    – – –
    Κοροβέσης -EU- https://is.gd/o5BtvO

    ———————

    Iδεολογια ειναι η εξιδανικευση της ετερονομιας, η ιεροποιηση των σχεσεων κυριαρχιας και εκμεταλλευσης. Ειναι το συνεκτικο συνολο των προσχηματων [οιονει θρησκευτικων δογματων] που μεταμφιεζουν και δικαιολογουν τις σαδομαζοχιστικες τασεις. [αρχομανια, απληστια, εκμεταλλευτικη-χειραγωγητικη διαθεση, εκδικητικοτητα, σαδισμος // δουλοπρεπεια, μοιρολατρεια, αισθημα ενοχης, διαθεση αυτοτιμωριας, αυτοπεριφρονηση, αυτοκαταστροφικοτητα.]
    http://wp.me/P1lvWO-H1

    ———————

    «…Στους στρατιωτικους, ο σχιζοειδης εναλλακτικος εαυτος τους (“πολεμιστης”) εχει κοινη νευροβιολογικη βαση με την κατασταση των προψυχωσικων και αυτιστικων παιδιων. Εχουν κοινη αιτια την πρωιμη βλαβη της αμυγδαλης, του προμετωπιαιου φλοιου και της νησιδας. Τοσο οι αυτιστικοι οσο και οι στρατιωτικοι σε παραταξη εκδηλωνουν την απωλεια της αυτονομιας. Αυτο ειναι χαρακτηριστικο των αλλοκοτων στερεοτυπων που εχουν κοινα. Οι αυτιστικοι βαδιζουν με κορμο σε χαρακτηριστικη λορδωση, με ακαμπτα χερια και ποδια, οπως και οι στρατιωτες (το ονομαζουν παρελαση). Οι αυτιστικοι χτυπουν σπασμωδικα το κεφαλι τους οπως και οι στρατιωτικοι (στρατιωτικος χαιρετισμος). Οι αυτιστικοι αποφευγουν την οπτικη επαφη με τα ματια του αλλου οπως και οι στρατιωτες σε προσοχη. Οι αυτιστικοι δεν μιλουν (στρατιωτικο σωμα σε παραταξη), προτιμουν μονοτονες επαναληψεις (ατελειωτη παρελαση) κλεινονται στο αυτιστικο τους οστρακο (στρατιωτικη θωρακιση) »
    http://wp.me/P1lvWO-Q6

    ———————

    «…οι συγχρονες καπιταλιστικες κοινωνιες, ειτε ζουν υπο καθεστως “δημοκρατικο” ειτε “δικτατορικο”, ειναι στην πραγματικοτητα παντα ολοκληρωτικες. Γιατι η κυριαρχια των εκμεταλλευτων πρεπει, για να διατηρηθει, να κατακλυσει ολους τους τομεις της δραστηριοτητας και να προσπαθησει να τους υποταξει. Ο ολοκληρωτισμος δεν παιρνει πια τις ακραιες μορφες που ειχε περιβληθει με τον Χιτλερ η τον Σταλιν… αλλα αυτο δεν αλλαζει σε τιποτα το ζητημα κατα βαθος. Η τρομοκρατια δεν ειναι παρα ενα απο τα μεσα που μπορει να χρησιμοποιησει μια εξουσια για να συντριψει τη δραστηριοτητα καθε αντιπολιτευσης, αλλα δεν ειναι παντα εφαρμοσιμη ουτε παντα η πιο αποδοτικη. Η “ειρηνικη” χειραγωγηση των μαζων, η βαθμιαια αφομοιωση των οργανωμενων αντιπολιτευσεων μπορουν να ειναι πιο αποτελεσματικες…» [σελ. 229]
    https://isotis.files.wordpress.com/2016/06/castoriadis_epanast_kin61.pdf

    ———————

    https://isotita.wordpress.com/
    https://keimena11.wordpress.com/βιβλιοθηκη/

  2. ΙσοτηταEquality says:

    βιβλια – κειμενα10 – {=}
    https://athens.indymedia.org/post/1560304/
    *
    http://wp.me/P1lvWO-OE
    Οι κοινωνικές, θρησκευτικές, τεχνολογικές κ.ά. συνθήκες που συνέρρευσαν εκεί, γύρω στον 16ο-17ο αιώνα, δημιούργησαν έναν κτητικό και υπολογιστικό ανθρώπινο τύπο που έχει μεταθέσει την άμεση επιδίωξη της απόλαυσης, της χαράς, της αυθόρμητης συντροφικότητας στη νοσηρή επιδίωξη του κέρδους (που κι αυτό είναι στην υπηρεσία μιας ακόμη πιο νοσηρής επιδίωξης κυριαρχίας, πάνω στους άλλους ανθρώπους και στη φύση). Γεννήθηκε κυριολεκτικά ένα τέρας που αναπαράγεται απεριόριστα γύρω μας και μέσα μας, και έχει αποκρυσταλλωθεί στην αντικειμενική δομή τού συστήματος παραγωγής, αυτού που ονομάζουμε καπιταλισμό, το οποίο με τη σειρά του συνυποθέτει αυταρχικές πολιτικές μορφές διαχείρισης (την ίδια τη μορφή-κράτος)που αναπαράγουν και διευρύνουν συνεχώς την ετερονομία, την καθυπόταξη των ανθρώπων εν πρώτοις στους διαχειριστές της παραγωγικής μηχανής, που είναι με τη σειρά τους όμως και οι ίδιοι υποταγμένοι στην αυτόνομη κίνηση της μηχανής, η οποία δεν έχει πλέον κανέναν ανθρώπινο σκοπό: μοναδικός σκοπός του καπιταλισμού είναι η αυτοαξιοποίηση και η συνεχής επέκταση του κεφαλαίου – με οιοδήποτε ανθρώπινο και περιβαλλοντικό τίμημα.

    __________________

    http://wp.me/P1lvWO-UJ
    Οταν το θυμα εξιδανικευει το παρελθον του και αρνειται να συνειδητοποιησει την κακοποιηση της παιδικης του ηλικιας, αυξανονται οι πιθανοτητες να μεταδωσει ασυνειδητα τη θυματοποιηση στην επομενη γενια…
    Δεν ειναι δυνατο να εξαλειψει κανεις απο τη συνειδηση του τη σκληροτητα των γονιων του, και να γινει παρολα αυτα αυτονομος ανθρωπος με ανεξαρτητη κριτικη ικανοτητα…
    Ειναι ευκολο για το ατομο που εξιδανικευσε τους γονεις του και την απαιτηση τους για απολυτη πειθαρχια, να μεταβιβασει την εξιδανικευση, να εξιδανικευσει τον Φυρερ και την Ιδεολογια. Εφοσον οι αυταρχικοι γονεις εχουν παντα δικιο, το παιδι δεν εχει αναγκη να σκεφτεται σε καθε περισταση αν οι εντολες ειναι σωστες ή οχι…
    Καθε ατομο της μαζας βλεπει στο προσωπο του Ηγετη τον αυταρχικο πατερα του, η ηγετικη μορφη ενσαρκωνει το εκδικητικο παιδι που χρειαζεται τις μαζες για τους δικους του σκοπους- για εκδικηση. Και αυτη η δευτερη μορφη εξαρτησης – η εξαρτηση απο τον Φυρερ της παιδικης του ηλικιας, και το διαχυτο, εκρηκτικο δυναμικο μισους που εμπεριεχει, ειναι θανασιμος κινδυνος…

    _________________

    https://castoriadis1979.wordpress.com/231-2/
    …αν το κοινωνικο συστημα υποθαλπει με καθε τροπο την αποψη οτι εκεινος που κερδιζει 1 εκατ. φραγκα ειναι καλυτερος απο εκεινον που κερδιζει 100 χιλ, τοτε πολλοι ανθρωποι (οχι ολοι) εχουν κινητρο να κανουν οτιδηποτε για να κερδισουν 1 εκατ. αντι 100 χιλ.
    Απο τη στιγμη ομως που αυτη η διαφορα δεν θα υπαρχει σ’ενα κοινωνικο συστημα, απο τη στιγμη που θα θεωρειται παραλογο να θελει καποιος να κερδισει περισσοτερα απο τους αλλους ― τοτε θα ανθισουν αλλα κινητρα, με αληθινη κοινωνικη σημασια: το ενδιαφερον για την ιδια τη δουλεια, η ευχαριστηση να κανεις αυτο που διαλεγεις, η εφευρετικοτητα, η δημιουργικοτητα, η εκτιμηση και αναγνωριση απο τους αλλους.
    Αντιστροφα, οσο θα ισχυει το αθλιο οικονομικο κινητρο, απο την παιδικη ηλικια των ατομων ολα τα αλλα κινητρα θα ατροφουν και θα συντριβονται.

    Το ιεραρχικο συστημα βασιζεται στον ανταγωνισμο ολων εναντιον ολων, τους ενθαρρυνει να χρησιμοποιουν ολα τα μεσα για ν’ανεβουν. Οσοι παρουσιαζουν αυτο τον ωμο και παραλογο [πολεμο ανοδου] στην ιεραρχια της εξουσιας και των αποδοχων, ως “αθλητικη αμιλλα” οπου οι “καλυτεροι” κερδιζουν σ’ενα τιμιο παιχνιδι, μαλλον θεωρουν τους ανθρωπους ηλιθιους… Η ζουγκλα γινεται ολο και πιο απανθρωπη οσο ανεβαινεις τα σκαλια της ιεραρχιας… [Αμερικανος αξιωματουχος ειχε πει, “αν θελεις ενα φιλο στην Ουασιγκτον, παρε σκυλο”]

    _________________

    https://keimena11.wordpress.com/βιβλιοθηκη/
    https://isotita.wordpress.com/

  3. ΙσοτηταEquality says:

    https://castoriadis1979.wordpress.com/18-2/
    …Ανθρωποι που ειναι σκλαβοι στη δουλεια τους, και κοιμουνται εξαντλημενοι το βραδυ μπροστα σε μια tv που αποβλακωνει και χειραγωγει, δεν ειναι ουτε μπορουν να ειναι ελευθεροι… Η κυριαρχια μιας ιδιαιτερης ομαδας στην κοινωνια δεν θα καταργηθει… αν δεν καταργηθει η γραφειοκρατικη ιεραρχια στην επιχειρηση οπως και παντου αλλου…


    https://vaneigem79.wordpress.com/54-2/
    …Οι απολαυσεις της επιβιωσης εργαζονται για την επιβιωση του συστηματος που τις παραγει. Η μιζερια τους εκφραζει την ανυποφορη πληξη οπου οδηγει η γενικευμενη ανταλλαγη, η πανταχου παρουσια του εμπορευματος, η διαβρωση της ζωης απο τον καρκινο της οικονομιας…


    https://wp.me/P1lvWO-OE
    …Η κλεπτοκρατία χρειαζόταν όργανα ιδεολογικής κυριαρχίας πολυδύναμα, πέρα από την επίσημη προπαγάνδα. Το λάιφστάιλ ήταν αυτό ακριβώς το όργανο υπόγειας, αθέατης, διαβρωτικής προπαγάνδας, όργανο εκμαυλισμού και κυριαρχίας: …ο φτωχοδιάβολος… χόρταινε με ηδονοβλεψία και ψευδαίσθηση: μπορούσε να ξοδέψει τρία μηνιάτικα ή ένα διακοποδάνειο για μια βδομάδα στη Μύκονο, να κολυμπήσει πλάι στα σελέμπριτι και να ψωνίσει Gavalas…


    http://wp.me/P1lvWO-H1
    …γινόμαστε μάρτυρες πληθωρικής κριτικής στα δεινά που συσσωρεύει ο καπιταλισμός… Ο ρητός ή υπόρρητος στόχος είναι ο εκδημοκρατισμός του καπιταλισμού, η επέκταση του δημοκρατικού ελέγχου στην οικονομία, μέσω της πίεση των μέσων ενημέρωσης, των κοινοβουλευτικών επιτροπών ελέγχου, της σκληρότερης νομοθεσίας, των εισαγγελικών παρεμβάσεων κλπ- χωρίς όμως ποτέ να αμφισβητείται το θεσμικό πλαίσιο της αστικής νομιμότητας. Αυτή είναι η ιερή αγελάδα που δεν τολμούν να αγγίξουν ακόμη και οι πιο ριζοσπαστικές μορφές «ηθικού καπιταλισμού» όπως τα κινήματα τύπου Σιάτλ και Πόρτο Αλέγκρε…

    https://keimena11.wordpress.com/βιβλιοθηκη

    https://isotis.wordpress.com

    *

    https://athens.indymedia.org/post/1555722/

  4. ΙσοτηταEquality says:

    …Η γενοκτονια, η ορθολογικα υπολογισμενη εξοντωση ανθρωπινων πληθυσμων που οριστηκαν ως νομιμο θηραμα, δεν ειναι μια παρεκκλιση απο μια κατα τα αλλα ειρηνικη πορεια προοδου. Η γενοκτονια ειναι προϋποθεση αυτης της προοδου. Ακριβως γι’αυτο οι εθνικες ενοπλες δυναμεις υπηρξαν απολυτως απαραιτητες για τους κατοχους του κεφαλαιου… Τα προηγμενα βιομηχανικα εθνη απεκτησαν το πρωταρχικο τους κεφαλαιο εφαρμοζοντας υποδουλωση, εκτοπισεις, διωγμους και φυλετικες διακρισεις, αλλα και εξολοθρευοντας πληθυσμους τους οποιους ορισαν ως νομιμα θηραματα… Ο εθνικισμος ειναι ιδανικο μεσο για το διπλο του σκοπο, την εξημερωση των ντοπιων εργατων και την υποδουλωση των ξενων, και εχει απηχηση στον καθενα που φιλοδοξει να αποχτησει μεριδιο κεφαλαιου…
    http://wp.me/P1lvWO-HP


    … ο Λενιν δημιουργει το προτυπο αυτου που θα ειναι ολες οι συγχρονες ολοκληρωτικες οργανωσεις, το μπολσεβικικο κομμα, το οποιο πολυ γρηγορα μετα τον Οκτωβριο του 1917 θα κυριαρχησει στα σοβιετ, θα τα καταπνιξει και θα τα μετασχηματισει σε οργανα και παραρτηματα της ιδιας του της εξουσιας… Η κατασκευη της μηχανης αυτης για την καταληψη της εξουσιας μαρτυρει την επικρατηση του φαντασιακου του Κρατους… [αλλα και] του καπιταλιστικου φαντασιακου… ο Λενιν επινοει τον τεϋλορισμο τεσσερα χρονια πριν απο τον Taylor… αγωνιζεται να κατασκευασει αυτο το τερας, μειγμα ενος κομματος-στρατου, ενος κομματος-κρατους και ενος κομματος-εργοστασιου, το οποιο καταφερνει να στησει πραγματικα απο το 1917…
    http://wp.me/P1lvWO-Is


    …Η ελευθερια συνεπαγεται την πραγματικη ισοτητα, και αντιστροφως…Η κοινωνικη ανισοτητα ειναι παντοτε και ανισοτητα εξουσιας… Πως μπορειτε να ειστε ελευθεροι αν αλλοι εχουν περισσοτερη εξουσια απο εσας;
    https://castoriadis1979.wordpress.com/14-2/


    Η διευθυνση οργανωνει την παραγωγη με σκοπο τη «μεγιστη αποτελεσματικοτητα». Αλλα το πρωτιστο αποτελεσμα αυτης της οργανωσης ειναι να ξεσηκωνονται οι εργατες εναντια στην παραγωγη… Η υπαρχουσα οργανωση της εργασιας ειναι ταξική οργανωση…η τεχνολογια ειναι κατα κυριο λογο ταξικη τεχνολογια…
    https://castoriadis1961.wordpress.com/170-2/


    …Η αρνηση του ρολου του εργατη συμβαδιζει με την αρνηση της εργασιας και του εμπορευματος… Θα επεκταθει στην αρνηση ολων των ρολων, ολων των προτυπων συμπεριφορας που κανουν τον καθενα να δρα … συμφωνα με το ψεμα μεσω του οποιου το εμπορευμα προσφερεται στην κοινη θεα…
    https://vaneigem74.wordpress.com/17-2/

    https://keimena11.wordpress.com

    https://isotis.wordpress.com/

    *
    https://athens.indymedia.org/post/1556167/

  5. ΙσοτηταEquality says:

    https://keimena11.wordpress.com/

    BOOKCHIN
    … Τοσο τυφλος ειναι ο Μαρξ απεναντι στην εξουσια, ωστε τη θεωρει απλο τεχνικο χαρακτηριστικο της παραγωγης, ενα ‘‘φυσικο γεγονος’’ στο μεταβολισμο του ‘‘ανθρωπου’’ με τη φυση(…) “Η κυριαρχια πανω στη φυση συνεπαγεται την κυριαρχια πανω στον ανθρωπο.” [Χορχαϊμερ. Η Εκλειψη του Λογου](…)
    Η κυριαρχια γινεται αποδεκτή ως ‘‘προϋποθεση’’ της απελευθερωσης, ο καπιταλισμος ως ‘‘προϋποθεση’’ του σοσιαλισμου, το κρατος ως ‘‘προϋποθεση’’ του κομμουνισμου. (…) Δεν μπορει να υπαρξει Μαρξιανη θεωρια της οικογενειας, του φεμινισμου ή της οικολογιας, γιατι ο Μαρξ αρνειται την υπαρξη των προβληματων που θετουν, ή ακομα χειροτερα, τα μετατρεπει σε οικονομικα…

    https://bookchin69.wordpress.com/

    ________________

    ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ. Η κρίση των Δυτικών Κοινωνιών
    …Το νεαρο ατομο προερχεται απο μια παραπαιουσα οικογενεια, συχναζει (ή και οχι) σ’ενα σχολειο που το βλεπει σαν αγγαρεια, βρισκεται τελος μπροστα σε μια κοινωνια, στην οποια ολες οι “αξιες’’ και οι ‘‘νορμες’’ εχουν λιγο πολυ αντικατασταθει απο το ‘‘βιοτικο επιπεδο’’, την ‘‘οικονομικη επιφανεια’’, τις ανεσεις και την καταναλωση. Ουτε θρησκεια, ουτε ‘‘πολιτικες’’ ιδεες, ουτε κοινωνικη αλληλεγγυη …
    Αν δεν περιθωριοποιηθει (ναρκωτικα, εγκληματικοτητα, ‘‘χαρακτηρολογικη’’ ασταθεια), του μενει η βασιλικη οδος της ιδιωτευσης, που μπορει αν θελει να την εμπλουτισει με μια ή περισσοτερες προσωπικες μανιες. Ζουμε στην κοινωνια των λομπι και των χομπι… [σελ. 24 // 7]

    https://articlefiles.files.wordpress.com/2014/08/castoriadis_crisis_west.pdf

    http://wp.me/P1lvWO-Ik

    ________________

    HOFFER
    …Το μισος για τον εαυτο στρεφεται προς τα εξω, γινεται μισος προς τους αλλους· αυτη η μεταθεση συγκαλυπτεται, μεταμφιεζεται με επίμονη και υπερεντατικη προσπαθεια. Προσπαθεια που ειναι αποτελεσματικοτερη μεσω της ενωσης με αλλους, οσο το δυνατον περισσοτερους, που μισουν στον ιδιο βαθμο…
    Απαρνουμενοι την ατομικη τους θεληση και κριση, [ή μαλλον επειδη ακρωτηριαστηκε στη γενεση της και δεν αναπτυχθηκε ποτέ] αφιερωνουν ολη τους τη δυναμη σε εναν ιερο σκοπο… Αισθανονται απελευθερωμενοι μεσα σ’ενα περιβαλλον σιδερενιας πειθαρχιας και διαταγων… εχουν επιτελους απαλαγει απο το βαρος, τους φοβους, την ανασφαλεια μιας αναπηρης υπαρξης… Οσο χειροτερη ιδεα εχει κανεις για τον εαυτο του, τοσο ισχυροτερη η πιστη του στην ανωτεροτητα του εθνους του, της φυλης του, της θρησκειας του, του ιερου του σκοπου…

    http://wp.me/P1lvWO-UJ

    *
    https://athens.indymedia.org/post/1557099/

  6. ΙσοτηταEquality says:

    …Ο εργατης αρχιζει να γινεται επαναστατης… [ή μαλλον: το ρομποτ εξανθρωπιζεται] οταν φτανει στο σημειο να απεχθανεται την ταξικη του θεση εδω και τωρα, οταν αρχιζει να ξεφορτωνεται εκεινα ακριβως τα χαρακτηριστικα για τα οποια οι μαρξιστες τον εξυμνουν περισσοτερο: την ηθικη της δουλειας, τη δομη του χαρακτηρα που προερχεται απο τη βιομηχανικη πειθαρχια, το σεβασμο για την ιεραρχια, την υπακοη σε αρχηγους, τον καταναλωτισμο, [τη δολαριοφροσυνη, την οικονομιστικη νοοτροπια, την δουλοφροσυνη, την ιδεολογια της ‘‘σοβαροτητας’’,] τα στοιχεια πουριτανισμου…

    http://wp.me/P1lvWO-Id

    _______________________

    …εκεινο που ο γραφειοκρατης ψευτο‘‘θεωρητικος’’ απεχθανεται περισσοτερο: οι εργατες, αντι να περιμενουν, με παθητικον ενθουσιασμο, να ερθει να τους ‘‘οργανωσει’’, οργανωνονται μονοι τους σε εργατικα Συμβουλια. Και πώς τους οργανωνει, οταν του δωσουν την ευκαιρια; Οπως το καμανε οι κυριαρχες ταξεις επι αιωνες στα εργοστασια και στο στρατο. Και τουτο, οχι μονον αν και οταν παρει την εξουσια, παρα απο πιο μπροστα: σ’ ενα μεγαλο συνδικατο π.χ. ή σ’ ενα ‘‘μπολσεβικικο κομμα’’, οπου οι εσωτερικες σχεσεις, απο τη δομη τους, τη μορφη τους και το περιεχομενο τους, αναπαραγουν απλως τη δομη της καπιταλιστικης κοινωνιας: ιεραρχια, διαιρεση σ’ ενα στρωμα διευθυνοντων και μια μαζα εκτελεστων, πεπλο ψευτο-‘‘γνωσης’’ ριγμενο πανω στην εξουσια μιας γραφειοκρατιας, που επανεκλεγει τον εαυτο της και διαιωνιζεται κλπ. -δηλαδη τη μορφη που ανταποκρινεται στην αναπαραγωγη και στη διαιωνιση της πολιτικης αλλοτριωσης (και κατα συνεπεια, της καθολικης αλλοτριωσης).

    https://castoriadis1961.wordpress.com/hr/

    _______________________

    Φιλελευθερος: ο φρονων οτι καθε ανθρωπος δικαιουται να απολαμβανει συγκεκριμενα (περιορισμενα αλλά σημαντικα) δικαιωματα και ελευθεριες, υπο τους εξης απαραβατους ορους: να ορκιζεται πιστη στο Θεο-Εμπορευμα και στο Αγιο Πνευμα-Χρημα, να αποδεχεται την ανισοτητα και την εμπορευματοποιηση των ανθρωπων, να υποτασσεται στην ολιγαρχια.
    ―Ευτυχης ο πνευματικος ανθρωπος που οι δημοκρατικες του αρχες και ευαισθησιες, η σωφροσυνη και η μετριοπαθεια του, καταληγουν παντα να ευνοουν το συμφερον των χορηγων του, την αγορα και τους ισχυρους.

    http://wp.me/P1lvWO-JC

    _______________________

    …Αν την επαύριον της γαλλικής Επανάστασης η άρνηση της ισότητας έγινε από τους συντηρητικούς στοχαστές (Θεοκράτες, Μπερκ κ.α.) στο όνομα του θεού και της παράδοσης, στις αρχές του 20ού αιώνα η ίδια άρνηση γίνεται στο όνομα της επιστήμης. Στοχαστές όπως ο Ιταλός Σκιπίο Σίγκελε ή οι Γάλλοι Γκαμπριέλ Ταρντ και κυρίως ο Γουσταύος Λε Μπόν προσπαθούν να θεμελιώσουν την «επιστήμη» της ψυχολογίας των μαζών, μια «επιστήμη» που δεν έχει άλλο στόχο από το να πολεμήσει τα εξισωτικά ιδανικά…

    https://tinyurl.com/35436854


    https://athens.indymedia.org/post/1556696/

  7. ΙσοτηταEquality says:

    «Το σαμποταζ ειναι κατεξοχην η αντιεργασια, ο αντι μιλιταντισμος, η αντιθυσια. Το σαμποταζ μας συνηθιζει στην αυτονομια και τη δημιουργικοτητα…ειναι το ανατρεπτικο παιχνιδι οπου σπαει τα μουτρα της η γραφειοκρατικη επαναφομοιωση…»
    https://vaneigem74.wordpress.com/66-2/
    https://vaneigem74.wordpress.com/67-2/


    «Ο κοσμος εχει την εντυπωση (και σ’αυτο εχει συντεινει με μια εννοια και η μαρξιστικη ιδεολογια) πως τα καθεστωτα ειναι πανισχυρα και πανεξυπνα… Στην πραγματικοτητα ειναι σε μεγαλο βαθμο ανισχυρα, λογω της φυσης της γραφειοκρατικης τους οργανωσης…»
    https://castoriadis76.wordpress.com/46-2/


    «…Εχει τεκμηριωθει απο πολλες ερευνες οτι οι αυταρχικοι χαρακτηρες που τεινουν προς την πολεμικη παρακρουση ειναι ατομα με ακρως αυταρχικη, τραυματικη ανατροφη. Η αρχη εγινε με τις ερευνες για την Αυταρχικη Προσωπικοτητα του Theodore Adorno και αλλων, που καθορισε μια “κλιμακα φασισμου” για την εξεταση της συμπεριφορας ατομων με προδιαθεση για σχεσεις κυριαρχιας-υποταγης, που ταυτιζονται με “αυστηρες” ηγετικες μορφες και εκδηλωνουν διαχυτη εχθροτητα και καταστροφικοτητα εναντια σ’οποιον διαφωνει μαζι τους…»
    http://wp.me/P1lvWO-Q6


    Οι αρχουσες συμμοριες χρησιμοποιουν σημερα τη ρητορικη περι δημοκρατιας οπως ακριβως χρησιμοποιουσαν το χριστιανισμο οι φεουδαρχες, οι σταυροφοροι, οι κονκισταδορες, οι αποικιοκρατες. Η εξημερωση και η εκμεταλλευση του ποιμνιου στο εσωτερικο γινεται σημερα στο ονομα της δημοκρατιας, της προοδου, της ορθολογικοτητας· αλλοτε γινοταν στο ονομα του θεου και της βουλησης του…
    http://wp.me/P1lvWO-JC

    λιστα αρθρων
    https://isotis.wordpress.com/2015/06/01/2v6/

    *

    https://athens.indymedia.org/post/1555271/

  8. ΙσοτηταEquality says:

    https://equalityfiles.wordpress.com/#more-000

    https://keimena11.wordpress.com/βιβλιοθηκη
    _____________________________

    VANEIGEM

    Η ΒΙΒΛΟΣ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ – http://wp.me/P4X6By-4s

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ
    ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΥΤΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ – http://wp.me/P4R6r0-93
    _____________________________

    ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ

    ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    http://wp.me/P1lvWO-Ik

    ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – http://wp.me/P4X6Gl-C

    ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ – http://wp.me/P4LYSZ-8

    ΟΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ – http://wp.me/P1lvWO-T0

    Η ΟΥΓΓΡΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ – http://is.gd/hungary56

    ΜΑΗΣ ’68. Η ΠΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ – http://wp.me/P4VSuI-M

    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ – http://wp.me/P5Jo8V-5

    ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΑ – http://wp.me/P4X6Gl-1g

    ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – http://is.gd/Z8nq6j

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – https://wp.me/a4TWsI-11f

  9. ΙσοτηταEquality says:

    …πρέπει να καταλάβουμε ότι «οικονομία» ως κάτι διαφορετικό από την πολιτική δεν υπάρχει. Η «οικονομία» είναι δημιούργημα του κεφαλαιοκρατικού κόσμου και αντικατοπτρίζει τη δική του ιδεολογική αναπαράσταση του κόσμου…
    …Αυτό που έχουμε … δεν είναι μια «υποχώρηση της πολιτικής έναντι της οικονομίας» αλλά μια πολιτική δια της οικονομίας: ο χρηματοπιστωτισμός είναι μία κατάφωρη τέτοια χρήση «οικονομικών» μέσων για τη συντριβή ολόκληρων ομάδων του πληθυσμού της γης, συντριβή εθνών και, σε τελευταία ανάλυση, συντριβή των εργαζόμενων τάξεων εκ μέρους τού πιο επιθετικού τμήματος τής παγκόσμιας κεφαλαιοκρατικής ελίτ…
    …Η «αυτονομία» του οικονομικού πεδίου (όπως και η «αυτονομία» του εν γένει επιστημονικού πεδίου) είναι ακριβώς η κυρίαρχη καπιταλιστική ιδεολογία : πανίσχυρο όπλο σε έναν σφοδρο ταξικό αγώνα , στον οποίον κερδίζουν μέχρι στιγμής οι κεφαλαιοκρατικές ελίτ…
    [Ο εχθρος του συστηματος θα πρεπει να ειναι] εξ ορισμού αντίπαλος της χρηματικής οικονομίας και ως εκ τούτου αφιερωμένος στο ξεσκέπασμα των πραγματικών σχέσεων ανισότητας, εκμετάλλευσης, κυριαρχίας που κρύβονται πίσω από τ’ αφηρημένα και ποσοτικοποιημένα, δήθεν «αντικειμενικά» οικονομικά μεγέθη…

    https://articlefiles.files.wordpress.com/2012/03/f-terzakis-6.pdf

    ___________________

    …Πρεπει καποτε να τελειωνουμε μ’αυτο το εκκλησιαστικο, ακαδημαϊκο και λογοτεχνικο σεβας. Πρεπει να μιλησουμε για τη συφιλη αυτης της οικογενειας… Πρεπει να πιασουμε απο τ’αυτι τον θεολογο, τον εγελιανο, τον νιτσεϊκο, τον χαϊντεγκεριανο, και να τους οδηγησουμε στα στρατοπεδα της Κολυμα, του Αουσβιτς, στα ρωσικα ψυχιατρεια, στις αιθουσες βασανιστηριων της αργεντινης αστυνομιας, και να απαιτησουμε να μας εξηγησουν… χωρις υπεκφυγες το νοημα των εκφρασεων ‘‘πασα εξουσια εκ Θεου’’, ‘‘ο,τι ειναι πραγματικο ειναι ορθολογικο’’, η ‘‘αθωοτητα του γιγνεσθαι’’…
    …Αλλα το πιο φανταστικο αμαλγαμα παρουσιαζεται οταν ο διανοουμενος πετυχαινει… να συνδεσει την κριτικη της πραγματικοτητας με τη λατρεια της δυναμης και της εξουσιας [της ‘‘επαναστατικης’’ εξουσιας]… Ο Σαρτρ, βεβαιωνοντας απειλητικα: ‘‘Δεν μπορειτε να συζητατε τις πραξεις του Σταλιν, εφοσον ειναι ο μονος που κατεχει τις πληροφοριες που τις δικαιολογουν’’ θα παραμεινει αναμφισβητητα το πιο ευγλωττο δειγμα της αυτογελοιοποιησης του διανοουμενου…

    http://wp.me/P1lvWO-T0
    http://wp.me/P1lvWO-Ik

    ___________________

    …Η διαιρεση σε αντρες και γυναικες ειναι καθαρα κοινωνικη· αυτο το γεγονος δεν πρεπει να το αποκρυπτουν απο την αντιληψη μας οι βιολογικες διαφορες μεταξυ αρσενικου και θηλυκου. Απο τη στιγμη που ενα παιδι γεννιεται, υπαγεται σε μια κατηγορια φυλου, αναλογα με τα γεννητικα του οργανα… Ολοκληρη η ταυτοτητα του προσωπου αναπτυσσεται στη βαση αυτης της διαφοροποιησης φυλου, και μεσω της ταυτισης με μια κατηγορια· σε τετοιο βαθμο ωστε το επιβεβλημενο καταληγει να θεωρειται φυσικο. Η κατηγοριοποιηση εσωτερικευεται σε τετοιο βαθμο ωστε η αμφισβητηση της ενεχει τον κινδυνο να ερθει κανεις αντιμετωπος με το κενο:
    ―‘‘Αν δεν ειμαι αντρας, τί ειμαι; Ποιός ειμαι;
    Ετσι, οταν μιλαμε για το ρολο ‘‘αντρας’’ ή το ρολο ‘‘γυναικα’’, δεν αναφερομαστε σ’ενα ρολο που παιζεται περιστασιακα, σε καποιες στιγμες, αλλα σε ενα πραγματικο κελυφος, που το προσωπο εχει πληρως ενσωματωσει. Ενα οστρακο που αναπτυσσεται και στερεοποιειται στη διαρκεια μιας υπαρξης καθοριζομενης απο τις διαφορες των φύλων.
    …δεν θα βρουμε καμια εξηγηση για την ιεραρχικη διαιρεση των ανθρωπων σε φυλα, επειδη το αλφαβητο της πατριαρχικης ιδεολογιας ειναι ακριβως να εμφανιζει αυτη τη διαιρεση ως βιολογικη, φυσικη, ή καθορισμενη εκ θεου…
    …απο την αλλη, αποκτουμε καλυτερη εικονα της πατριαρχικης λογικης, εξεταζοντας την εξελιξη της απο τη διαιρεση σε φυλα στην ιδιοποιηση-πραγμοποιηση των γυναικων και στον πολεμο για κυριαρχια μεταξυ των ανδρων…

    https://keimena11.files.wordpress.com/2011/03/emmanuel-reynaud-holy-virility-the-social-construction-of-masculinity-1981.pdf

    ___________________

    Θελεις να τους πεισεις να δουλευουν για σενα, να σου δινουν πλουτο, ψηφους, υπακοη; Θελεις να τους αρμεγεις κανονικα και να ειναι υποταγμενοι οικειοθελως; Δωσε τους υποκαταστατα αυτου που τους λειπει πραγματικα: η αυτοεκτιμηση. Δωσε τροφη στη μυθομανια τους. Πες τους οτι ειναι αξιοι συνεχιστες μεγαλου πολιτισμου χιλιετιων, οτι καταγονται απο μεγαλους προγονους, οτι ‘‘εμεις χτιζαμε παρθενωνες οταν οι αλλοι ετρωγαν βελανιδια’’. Η ‘‘εθνικη υπερηφανεια’’ δεν ειναι βεβαια αυτοεκτιμηση, ειναι ομως καλο υποκαταστατο, και θα σε προσκυνουν γι’αυτο. Αν μπορεις να τους δωσεις και τη δυνατοτητα να καταναλωνουν, θα γινουν κανονικα ρομποτ στη διαθεση σου.

    http://wp.me/PoVML-hz

  10. ΙσοτηταEquality says:

    https://equalityfiles.wordpress.com/#more-000

    https://isotis.wordpress.com/2015/06/14/books/

    …Στις πλουσιες κοινωνιες [που αποτελουν το πολυ το 1/7 της ανθρωποτητας] με το τελος των πολιτικων ιδεολογιων και την εκλειψη της ικανοτητας της κοινωνιας να δημιουργει νεες αξιες που να σημαινουν κατι, κυριαρχει… η ληθη. Οι ανθρωποι δεν θελουν να ξερουν οτι ειναι θνητοι, οτι δεν υπαρχει μεταθανατον ζωη, ουτε αποζημιωση ουτε ανταμοιβη. Μετα τη δουλεια επιστρεφουν στο σπιτι και ξεχνιουνται … βλεποντας τηλεοραση. Και αυτο σημαινει οτι ζουμε οχι στην κοινωνια του θεαματος, αλλα της ληθης: ξεχνωντας το θανατο, ξεχνωντας οτι η ζωη δεν εχει νοημα αλλο απο αυτο που ειμαστε οι ιδιοι ικανοι να της δωσουμε. Το θεαμα υπαρχει για να διευκολυνει και να συγκαλυψει αυτη τη ληθη. Δεν εχουμε το θαρρος ή την ικανοτητα να παραδεχτουμε οτι το νοημα της προσωπικης και της συλλογικης ζωης μας δεν προκειται πλεον να μας αποκαλυφθει ως δεδομενο απο μια θρησκεια ή μια ιδεολογια, δεν προκειται να δεχτουμε το νοημα ως δωρο, συνεπως θα πρεπει να το δημιουργησουμε οι ιδιοι…

    http://is.gd/rFhDCv

    _____________________

    …Κατα την κρατουσα αντιληψη ειμαστε μια δημοκρατικη κοινωνια ελευθερων πολιτων, ισων εναντι του νομου. Στη θλιβερη πραγματικοτητα ειμαστε εμπορευματα. Τα αφεντικα μας πουλανε και μας αγοραζουν, σωρευοντας πλουτο και δυναμη. Ειμαστε κοτοπουλα ορνιθοτροφειου, με δικαιωμα να εκλεγουμε τους επιστατες μας… Οι ανθρωποι, τα ζωντανα πλασματα, η φυση, δεν ειναι αυταξιες, ειναι αναλωσιμα εργαλεια και πρωτες υλες. Τα παντα υπαρχουν για να πουληθουν και να αγοραστουν, να ρευστοποιηθουν, να μετουσιωθουν σε Αγιο Πνευμα, δηλ. σε Χρημα. Ο,τι ειναι υπαρκτο (αλλα ακομη και φαντασματα), προοριζεται να συνθλιβει μεσα στην τεραστια μηχανη του κιμα, που απο την αλλη ακρη της βγαζει καταχωρισεις στα κεντρα ψηφιακων δεδομενων των τραπεζων. Ο προσαρμοσμενος θεωρει σκοπο της ζωης του να υπηρετει αυτη τη μηχανη συσσωρευσης του Ιερου Κεφαλαιου, και θεωρει αυτη τη σταση ‘‘ορθολογικη’’…

    http://wp.me/P1lvWO-G4

    _____________________

    «Αυτη η εκρηξη προκληθηκε απο ομαδες που εξεγειρονται εναντια στη συγχρονη καταναλωτικη και τεχνολογικη κοινωνια, τοσο την κομμουνιστικη της Ανατολης, οσο και την καπιταλιστικη της Δυσης. Με τι θα την αντικαθιστουσαν δεν εχουν ιδεα. Αυτες οι ομαδες αρεσκονται στην αρνηση, στην καταστροφη, στη βια, στην αναρχια, και υψωνουν τη μαυρη σημαια.»
    Charles de Gaulle [τηλεοπτικο διαγγελμα της 7ης Ιουνιου 1968]

    http://is.gd/6df0Gc

    _____________________

    …Οι πραγματικά πλούσιοι έχουν κάνει απόσχιση από κάθε συμβόλαιο και η μεσαία τάξη, αυτό το αρχαίο φιλελεύθερο όνειρο, δεν μπορεί πια να στηρίξει τους μύθους που έπλασαν για αυτήν οι μεταπολεμικές κοινωνιολογίες της αφθονίας… Η ωμότητα επιστρέφει… ως κυνικός ωφελιμισμός και κοινωνικός δαρβινισμός. Το σέρβις των κουρασμένων μηχανών προϋποθέτει τη βίαιη ή κλιμακωτή έξωση όλων όσων δεν ανταποκρίνονται στις πολλαπλές δοκιμασίες αντοχής και στα αλλεπάλληλα τεστ αξιοπιστίας…

    http://wp.me/P1lvWO-OE

  11. ΙσοτηταEquality says:

    https://isotita.wordpress.com/

    ________

    …Στην οργανωση του Συμβουλιου, ολες οι αποφασεις πρεπει κατ’ αρχην να λαμβανονται, οποτε ειναι πρακτικως δυνατον, απο το συνολο των ενδιαφερομενων προσωπων, δηλαδη, απο τη γενικη συνελευση του ‘‘πολιτικου σωματος’’ (ειτε προκειται για εργοστασιο, για διοικηση, για πανεπιστημιο ή για συνοικια). Μια ομαδα αντιπροσωπων εξασφαλιζει την εφαρμογη των αποφασεων της γενικης συνελευσης και τη συνεχεια της διαχειρισης που χωριζει τις συνοδους της συνελευσης. Οι αντιπροσωποι εκλεγονται, και ανακαλουνται διαρκως (εκτεθειμενοι καθε στιγμη σε ακαριαια ανακληση)… Το σημαντικο σημειο ειναι οτι η εξουσια του αποφασιζειν ανηκει στη γενικη συνελευση, η οποια μπορει να αναθεωρησει τις αποφασεις των αντιπροσωπων…
    …Εκεινο που κρινεται εδω ειναι η ‘‘εξαλειψη του επαγγελματισμου’’ στην πολιτικη, η καταργηση της ως ειδικης και χωριστης σφαιρας δραστηριοτητας και αρμοδιοτητας· και, αντιστοιχα, η καθολικη πολιτικοποιηση της κοινωνιας σημαινει απλως οτι οι υποθεσεις της κοινωνιας ειναι, στην πραξη και οχι στα λογια, υποθεση ολων…

    https://keimena11.files.wordpress.com/2013/05/castoriadis_hungary56.pdf

    _______________________

    …Αυτο που λεμε ‘‘συστημα’’, δεν ειναι παρα η συνισταμενη των ατομικων διαστροφων. Το καθε μεμονωμενο ατομο συμμετεχει στο ‘‘συστημα’’ συνεισφεροντας τη διαστροφη του: Η αρχομανια, ο σαδισμος, η αρπακτικοτητα, η μανια ελεγχου, η απληστια και η εκμεταλλευτικη διαθεση, συνταιριαζουν και συναρμοζονται σαν γραναζια μιας μηχανης με το μαζοχισμο, τη δουλοπρεπεια, τη μοιρολατρεια. Αν ειναι κανονας οτι τη σχεση με τον εαυτο μου την αναπαραγω στις σχεσεις που συναπτω με τους αλλους, ολα δειχνουν οτι ο μεσος ανθρωπος μαλλον εχει αυτοεκτιμηση σφουγγαροπανου…

    http://wp.me/P1lvWO-G4

    _______________________

    Κυριαρχη Ιδεολογια: ο τροπος που οι αρχοντες νοηματοδοτουν τον κοσμο καθαγιαζοντας το συμφερον τους. Οι εκπεμπομενοι απο το καθεστως μυθοι που ιεροποιουν την κυριαρχια των ποιμενων επι του ποιμνιου. Το software των οιονει ρομποτ. Το “αυτονοητο”, ο “κοινος νους”, αυτο που ο μεσος ανθρωπος αντιλαμβανεται ως “πραγματικοτητα”, δεν ειναι παρα εσωτερικευση της κυριαρχης ιδεολογιας…
    Σημερα “πραγματικοτητα” ειναι η παραγωγη και η καταναλωση ως αυταξιες, η θρησκεια του χρηματος, η ιεραρχια, ο ανταγωνισμος, η εκμεταλλευση. Το Αφεντικο αντιπροσωπευει τη “Δημοκρατια” και τον “Ορθο Λογο”. Η δουλοφροσυνη, ο κομφορμισμος, ειναι “υπευθυνοτητα”, “ρεαλισμος”, “δημοκρατικη συνειδηση”. Κεντρο κατασκευης και διαχυσης του “αυτονοητου”, της “πραγματικοτητας”, ειναι τα media…

    http://wp.me/P1lvWO-H1

    _______________________

    …Στη θρησκεια και στην πολιτικη, οι ανθρωποι καταφευγουν σε εξιδανικευμενες αυθεντιες για να αποφυγουν να αναλαβουν την ευθυνη του εαυτου τους. Αυτη την ευθυνη, την εξατομικευση, την εχουν συνδεσει στενα με οδυνηρα βιωματα εγκαταλειψης απο βαναυσους γονεις κατα την πρωτη τους αποπειρα εξατομικευσης ως παιδια. […]
    Οι θεοι ειναι συνηθως οι δραστες της επανασκηνοθετημενης παιδικης κακοποιησης. Αυτη ειναι η απαντηση στη ερωτηση του Φροϋντ “γιατι η θρησκεια χρειαζεται παντα τη βια;” […]
    Οι θρησκειες λειτουργουν κατασκευαζοντας ιερες διοδους εκστασης, ωστε να αποκτησει ο πιστος προσβαση στον σχιζοειδη αλλο εαυτο του και να ανακουφισει την απελπισια του…

    http://wp.me/P1lvWO-Q6

  12. ΙσοτηταEquality says:

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ
    https://articlefiles.files.wordpress.com/2012/03/f-terzakis-6.pdf

    ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
    http://wp.me/P1lvWO-H1

    ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    http://wp.me/P1lvWO-Ik

    διανοουμεν-ιστορια http://wp.me/P1lvWO-T0

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ
    http://wp.me/P1lvWO-G4

    https://keimena11.files.wordpress.com/2013/05/castoriadis_hungary56.pdf

    DEMAUSE – http://wp.me/P1lvWO-Q6

  13. ΙσοτηταEquality says:

    Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ http://wp.me/P1lvWO-HP

  14. ΙσοτηταEquality says:

    Mary Bratton. From Surviving to Thriving
    The Dynamics of Trauma
    A traumatic event initiates a two-part process. First, shock mitigates the immediacy of the catastrophe to allow survival. Then, the built-in drive to heal takes over as the victim begins processing the trauma, telling the story and spilling the feelings over and over again until the shock lessens in intensity and the trauma is woven into the fabric of life. As the sometimes intrusive media reveals on an almost daily basis, processing happens spontaneously after the danger has passed. However, when processing is blocked by family denial, by intimidation, by secrecy, and by shame, then the trauma gets frozen in the shock stage– not finished, not diminished, not integrated. It may loom large in the conscious landscape or it may be remembered only vaguely, but it continues to dominate the behavior, the feelings, and the thinking of its victim. It influences relationships, choices, and beliefs.

    Teicher [2000 p. 67]
    Our brains are sculpted by our early experiences. Maltreatment is a chisel that shapes a brain to contend with strife, but at the cost of deep, enduring wounds.

  15. f says:

    is.gd KTmCWe
    LLOYD DEMAUSE
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    The best estimate I could make from the statistics was that in antiquity about half of all children born were killed by their caretakers, declining to about a third by later medieval times and to a very small percentage by the seventeenth century in Western Europe and America.

    Bogna Lorence concluded that “In eighteenth-century Europe the manner of parents and society toward children was typified by two opposing attitudes. One, which can be characterized as an attitude of essential indifference, consisted by minimal contact with children and a modicum of concern about them …
    At the other end were intrusive parents, who at their most extreme deter-mined to totally mold and supervise their children…”(56)The former she found most in the upper classes, the latter in the middle classes.
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Aurel Ende, concentrating on the severe beatings inflicted upon German children throughout history, opened the journal article by apologizing that if his work
    gives the impression that the following pages will not deal whh the “brighter side” of German childhood, it is simply because it turns out that there is no ”bright side” . . . There was no way to escape their regular beatings . . . Hostile attitudes against children were not only the result of awful economic conditions . . The living conditions for some decades now have been very good compared to a century ago, but figures for the “average” German still say that sixty to eighty percent of German parents currently beat their children.(60)
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    Particularly intriguing was Ende’s evidence that few German infants were adequately fed, perhaps hair not being breastfed at all
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    The Greek pederast lives a very different life in a society which idealizes his need to molest boys from the pederast of today, who has to cope with the illegality of his acts. So, too, child abandonment was different when one had monasteries to drop off one’s unwanted children than it is today. But exactly how major childrearing modes differ today from yesterday-as well as how they differ from country to country-has yet to be investigated in detail.
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    354Karen Taylor, in two rich essays in our journal, not only carefully documented the passionate resistance to the anti-beating movement in the nineteenth century,(65) but in addition discovered an entirety unexpected source of documentation for the sexual abuse of children in the past: medical records which reported regularly finding venereal disease on children’s genitals, mouths and anuses when their parents had the disease.(66) Since the spirochete that causes syphilis, for example, can only survive for seconds outside the body, the children’s organs had to have been in direct contact with the sexual organs of their caretakers, mainly fathers, uncles, boarders and neighbors-although the reporting doctors tried to blame anyone else, from the wetnurses to the victims’ own wickedness, for the disease. When crusading doctors in the last half of the nineteenth century challenged these medical ra-tionalizations, it soon became apparent that sexual intercourse with children-most of those Taylor discovered were under five years of age(67) – may have been extraordinary widespread in England and America in the nineteenth century.
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    involve re-establishing contact with deeply repressed infantile feelings and undoing repression, then they can be thought of as similar to the process that I termed “psychogenesis” – which I defined as “the ability of successive genera-tions of parents to regress to the psychic age of their children and work through the anxieties of that age in a better manner the second time they encounter them than they did during their own childhood. The process is similar to that of psychoanalysis, which also involves regression and a second chance to face childhood anxieties.”(86) What matters is the re-experiencing of long-ago repressed anxieties and the re-making of psychic decisions. Ebel says this can only be done by Christians or those in contact with them. I agree on the process, only feel that all parents can accomplish the regression / re-decision process in the course of being a parent, under the best of conditions.
    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    If childhood history-and psychohistory-mean anything, they mean reversing most of the causal arrows used by historians to date. Rather than our historical model being one where an overpowering world inexorably impresses itself upon the tatula rasa of the mind, the world itself will in-stead be viewed as a tabula rasa which is only given meaning and form by each new generation by an evolving mind (and an evolving brain)(119) whose structure is formed by parent-child interaction. Such a paradigm shift will not be easy to accomplish.
    °°°°°°°°°°°°°°°
    Daniel Blake Smith “Lloyd deMause appears obsessed with discovering child abuse or neglect in times past”(115)

  16. ΙσοτηταEquality says:

    Ιδεολογια
    η εξιδανικευση, ο καθαγιασμος της ετερονομιας.

    Το συνεκτικο συνολο των προσχηματων [οιονει θρησκευτικων δογματων] που μεταμφιεζουν και δικαιολογουν τις σαδομαζοχιστικες τασεις. [αρχομανια, απληστια, εκμεταλλευτικη-χειραγωγητικη διαθεση, εκδικητικοτητα, σαδισμος ― δουλοπρεπεια, μοιρολατρεια, αισθημα ενοχης, διαθεση αυτοτιμωριας, αυτοπεριφρονηση, αυτοκαταστροφικοτητα.]

  17. k says:

    Goebbels’s Principles

    Reich Minister of Public Enlightenment and Propaganda, Joseph Goebbels, left an account in his diary of the tactics used to promote the Nazi cause. These principles are reprinted below as summarized by Leonard W. Doob in his essay, Goebbels’ Principles of Propaganda[i].

    PRINCIPLE 1: PROPAGANDISTS MUST HAVE ACCESS TO INTELLIGENCE CONCERNING EVENTS AND PUBLIC OPINION

    PRINCIPLE 2: PROPAGANDA MUST BE PLANNED AND EXECUTED BY ONLY ONE AUTHORITY

    PRINCIPLE 3: THE PROPAGANDA CONSEQUENCES OF AN ACTION MUST BE CONSIDERED IN PLANNING THAT ACTION

    PRINCIPLE 4: PROPAGANDA MUST AFFECT THE ENEMY’S POLICY AND ACTION

    PRINCIPLE 5: DECLASSIFIED, OPERATIONAL INFORMATION MUST BE AVAILABLE TO IMPLEMENT A PROPAGANDA CAMPAIGN

    PRINCIPLE 6: TO BE PERCEIVED, PROPAGANDA MUST EVOKE THE INTEREST OF AN AUDIENCE AND MUST BE TRANSMITTED THROUGH AN ATTENTION-GETTING COMMUNICATIONS MEDIUM

    PRINCIPLE 7: CREDIBILITY ALONE MUST DETERMINE WHETHER PROPAGANDA OUTPUT SHOULD BE TRUE OR FALSE

    PRINCIPLE 8: THE PURPOSE, CONTENT, AND EFFECTIVENESS OF ENEMY PROPAGANDA; THE STRENGTH AND EFFECTS OF AN EXPOSE; AND THE NATURE OF CURRENT PROPAGANDA CAMPAIGNS DETERMINE WHETHER ENEMY PROPAGANDA SHOULD BE IGNORED OR REFUTED

    PRINCIPLE 9: CREDIBILITY, INTELLIGENCE, AND THE POSSIBLE EFFECTS OF COMMUNICATING DETERMINE WHETHER PROPAGANDA MATERIALS SHOULD BE CENSORED

    PRINCIPLE 10: MATERIAL FROM ENEMY PROPAGANDA MAY BE UTILIZED IN OPERATIONS WHEN IT HELPS DIMINISH THAT ENEMY’S PRESTIGE OR LENDS SUPPORT TO THE PROPAGANDIST’S OWN OBJECTIVE

    PRINCIPLE 11: BLACK RATHER THAN WHITE PROPAGANDA MUST BE EMPLOYED WHEN THE LATTER IS LESS CREDIBLE OR PRODUCES UNDESIRABLE EFFECTS

    PRINCIPLE 12: PROPAGANDA MAY BE FACILITATED BY LEADERS WITH PRESTIGE

    PRINCIPLE 13: PROPAGANDA MUST BE CAREFULLY TIMED

    PRINCIPLE 14: PROPAGANDA MUST LABEL EVENTS AND PEOPLE WITH DISTINCTIVE PHRASES OR SLOGANS

    PRINCIPLE 15: PROPAGANDA TO THE HOME FRONT MUST PREVENT THE RAISING OF FALSE HOPES WHICH CAN BE BLASTED BY FUTURE EVENTS

    PRINCIPLE 16: PROPAGANDA TO THE HOME FRONT MUST CREATE AN OPTIMUM ANXIETY LEVEL

    PRINCIPLE 17: PROPAGANDA TO THE HOME FRONT MUST DIMINISH THE IMPACT OF FRUSTRATION

    PRINCIPLE 18: PROPAGANDA MUST FACILITATE THE DISPLACEMENT OF AGGRESSON BY SPECIFYING THE TARGETS FOR HATRED

    PRINCIPLE 19: PROPAGANDA CANNOT IMMEDIATELY AFFECT STRONG COUNTER-TENDENCIES; INSTEAD IT MUST OFFER SOME FORM OF ACTION OR DIVERSION, OR BOTH

    [i] This essay was printed in Propaganda, ed. R. Jackall (New York: NYU Press, 1995)

  18. ΙσοτηταEquality says:

    Friedrich Engels. On Authority [1872] http://is.gd/lV0n8A
    …Wanting to abolish authority in large-scale industry is tantamount to wanting to abolish industry itself, to destroy the power loom in order to return to the spinning wheel…
    …a certain authority, no matter how delegated, and, on the other hand, a certain subordination, are things which, independently of all social organisation, are imposed upon us together with the material conditions under which we produce and make products circulate…
    …The automatic machinery of the big factory is much more despotic than the small capitalists who employ workers ever have been. At least with regard to the hours of work one may write upon the portals of these factories: Lasciate ogni autonomia, voi che entrate! [Leave, ye that enter in, all autonomy behind!]…
    …the material conditions of production and circulation inevitably develop with large-scale industry and large-scale agriculture, and increasingly tend to enlarge the scope of this authority. Hence it is absurd to speak of the principle of authority as being absolutely evil, and of the principle of autonomy as being absolutely good…

    —————————-

    …The incubus of domination now fully reveals its authoritarian logic. Just as necessity becomes the basis of freedom, authority becomes the basis of rational coordination. This notion, already implicit in Marx’s harsh separation of the realms of necessity and freedom―a separation Fourier was to sharply challenge―is made explicit in Engels’s essay “On Authority.” To Engels, the factory is a natural fact of technics, not a specifically bourgeois mode of rationalizing labour; hence it will exist under communism as well as capitalism. It will persist “independently of all social organization.” To coordinate a factory’s operations requires “imperious obedience,” in which factory hands lack all “autonomy.” Class society or classless, the realm of necessity is also a realm of command and obedience, of ruler and ruled. In a fashion totally congruent with all class ideologists from the inception of class society, Engels weds Socialism to command and rule as a natural fact. Domination is reworked from a social attribute into a precondition for self-preservation in a technically advanced society…

    ——————-

  19. i says:

    Noam Chomsky
    http://www.chomsky.info/books/warfare02.htm
    ————————————

    …The other part of the story is the development of corporations, which is an interesting story in itself. Adam Smith didn’t say much about them, but he did criticize the early stages of them. Jefferson lived long enough to see the beginnings, and he was very strongly opposed to them. But the development of corporations really took place in the early twentieth century and very late in the nineteenth century. Originally, corporations existed as a public service. People would get together to build a bridge and they would be incorporated for that purpose by the state. They built the bridge and that’s it. They were supposed to have a public interest function. Well into the 1870s, states were removing corporate charters. They were granted by the state. They didn’t have any other authority. They were fictions. They were removing corporate charters because they weren’t serving a public function. But then you get into the period of the trusts and various efforts to consolidate power that were beginning to be made in the late nineteenth century. It’s interesting to look at the literature. The courts didn’t really accept it. There were some hints about it. It wasn’t until the early twentieth century that courts and lawyers designed a new socioeconomic system. It was never done by legislation. It was done mostly by courts and lawyers and the power they could exercise over individual states. New Jersey was the first state to offer corporations any right they wanted. Of course, all the capital in the country suddenly started to flow to New Jersey, for obvious reasons. Then the other states had to do the same thing just to defend themselves or be wiped out. It’s kind of a small-scale globalization. Then the courts and the corporate lawyers came along and created a whole new body of doctrine which gave corporations authority and power that they never had before. If you look at the background of it, it’s the same background that led to fascism and Bolshevism. A lot of it was supported by people called progressives, for these reasons: They said, individual rights are gone. We are in a period of corporatization of power, consolidation of power, centralization. That’s supposed to be good if you’re a progressive, like a Marxist-Leninist. Out of that same background came three major things: fascism, Bolshevism, and corporate tyranny. They all grew out of the same more or less Hegelian roots. It’s fairly recent. We think of corporations as immutable, but they were designed. It was a conscious design which worked as Adam Smith said: the principal architects of policy consolidate state power and use it for their interests. It was certainly not popular will. It’s basically court decisions and lawyers’ decisions, which created a form of private tyranny which is now more massive in many ways than even state tyranny was. These are major parts of modern twentieth century history. The classical liberals would be horrified. They didn’t even imagine this. But the smaller things that they saw, they were already horrified about. This would have totally scandalized Adam Smith or Jefferson or anyone like that….

  20. i says:

    wwk.kathimerini.gr/kath/7days

  21. ΙσοτηταEquality says:
  22. i says:

    OBEDIENCE TO AUTHORITY — AN EXPERIMENTAL VIEW

    by Stanley Milgram

    http://www.american-buddha.com/psych.obediencetoauthority.htm
    http://is.gd/kTaK0q

  23. i says:

    Trading with the Enemy: An Exposé of The Nazi-American Money-Plot 1933-1949
    by Charles Higham
    ———————————-
    http://www.maebrussell.com/Articles%20and%20Notes/Trading%20With%20The%20Enemy.html

    http://www.naderlibrary.com/hig.tradingwithenemytoc.htm
    http://is.gd/qHSIko

    …Suppose the public had discovered that the Chase Bank in Nazi-occupied Paris after Pearl Harbor was doing millions of dollars’ worth of business with the enemy with the full knowledge of the head office in Manhattan? Or that Ford trucks were being built for the German occupation troops in France with authorization from Dearborn, Michigan? Or that Colonel Sosthenes Behn, the head of the international American telephone conglomerate ITT, flew from New York to Madrid … during the war to help improve Hitler’s communications systems and improve the robot bombs that devastated London? Or that ITT built the Focke-Wulfs that dropped bombs on British and American troops? Or that crucial ball bearings were shipped to Nazi-associated customers in Latin America with the collusion of the vice-chairman of the U.S. War Production Board in partnership with Göring’s cousin in Philadelphia when American forces were desperately short of them? Or that such arrangements were known about in Washington and either sanctioned or deliberately ignored?…

  24. ΙσοτηταEquality says:

    Καστοριάδης – Μαρξισμός-Λενινισμός: Η κονιορτοποίηση

    https://keimena11.files.wordpress.com/2013/09/castoriadis_marxism_leninism_gr.pdf

  25. ΙσοτηταEquality says:

    *
    CASTORIADIS. THE HUNGARIAN REVOLUTION – http://is.gd/WElpJo

    *
    Castoriadis. On the Content of Socialism II [draft]
    http://articlefiles.files.wordpress.com/2013/05/1-on-the-content-of-socialism-2.odt

  26. ΙσοτηταEquality says:

    the3854.com/164574/?whkbsnr

  27. i says:

    Πετρος Παπακωνσταντινου: Ζαν Ζακ Ρουσό – http://is.gd/Qycp1g
    …Για τους περισσότερους επαναστάτες όλων των εποχών, ο Ρουσό υπήρξε πηγή έμπνευσης[…] Αντίθετα, ο συγγραφέας του «Κοινωνικού Συμβολαίου» γίνεται ευθύς εξ αρχής το μαύρο πρόβατο όλων των συντηρητικών. Ο Γάλλος μοναρχικός ντε Μεστρ, εκ των θεμελιωτών του αντι- Διαφωτισμού, τον καυτηριάζει ως πρόδρομο της Τρομοκρατίας. Ο Βρετανός συντηρητικός Μπερκ, για τον οποίο «οι νόμοι του εμπορίου είναι νόμοι της Φύσης, άρα νόμοι του Θεού», τον απεχθάνεται ως θεωρητικό του λαϊκισμού. Οι ιστορικοί Τεν και Καρλάιλ αντιμετωπίζουν τον κοινωνικό εξισωτισμό και την κυριαρχία της «γενικής βούλησης» στο έργο του Ρουσό ως πρωτεϊκό ολοκληρωτισμό – μια γραμμή σκέψης την οποία θα συνεχίσουν οι πρώην αριστεριστές και μετέπειτα «νέοι φιλόσοφοι», τύπου Μπερνάρ Ανρί Λεβί…

    …Στην άμεση Δημοκρατία του Ρουσό δεν υπάρχει λόγος ούτε χώρος για κόμματα και φατρίες που διασπούν το κοινωνικό σώμα, υποτάσσοντας τη λαϊκή κυριαρχία στα ειδικά συμφέροντα. Θαυμαστής της αρχαίας Αθήνας και, ακόμη περισσότερο, της Σπάρτης, υποτάσσει το ατομικό συμφέρον στη «γενική βούληση». Αν η Αναγέννηση έβλεπε τον φιλελευθερισμό και τον απολυταρχισμό ως αντίθετους πόλους, ο Ρουσό διακρίνει τον κοινό τους παρονομαστή: την πρωταρχική σημασία που δίνουν στον ιδιώτη έναντι του πολίτη…

  28. ΙσοτηταEquality says:

    ΦΩΤΗΣ ΤΕΡΖΑΚΗΣ
    http://fotisterzakis.gr/Synenteykseis/Mayroeidhs.htmhttp://goo.gl/y2vJT

  29. ΙσοτηταEquality says:

    Νίκος Γεωργιάδης – http://goo.gl/eLhEC

      Οι γιατροί του ΙΚΑ και οι μεσαίοι υπαλληλάκοι του ιδρύματος στην Καλλιθέα, οι επιτροπές που έβγαζαν τυφλούς τους αετομάτηδες, οι απατεώνες που λαδώνονταν στο Υπ. Ανάπτυξης, οι εφοριακοί που πλούτισαν με το σύστημα «4-4-2» είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας. Δεν είναι ταγοί ούτε ηγέτες. Δεν είναι αξιωματούχοι ούτε «νταβατζήδες». Είναι απλοί μικροαστοί, λαμόγια της συμφοράς, αλλά ταυτόχρονα οι γείτονές μας στη συνοικία και οι διπλανοί μας άνθρωποι στην ταβέρνα.

      Αυτοί οι άνθρωποι θεωρούσαν ότι έκλεβαν δικαιολογημένα και μάλιστα ότι η κλοπή ήταν ηθικά επιβεβλημένη ως αντίβαρο στο φαγοπότι των ισχυρών. Αυτού του τύπου οι πολίτες, που δεν διαθέτουν πια την πολιτική κάλυψη των κομματικών και συνδικαλιστικών κατεστημένων, αποτελούν πρώτης τάξεως μαγιά για το «Αντιμνημονιακό Μέτωπο». Στην Κατοχή διαδραμάτιζαν το ρόλο του μαυραγορίτη. Στον Εμφύλιο το ρόλο του πατριώτη-ρουφιάνου. Τη δεκαετία του ’50 συγκρότησαν το παρακράτος. Μετά τη χούντα αποτέλεσαν τον κορμό των δύο κομμάτων εξουσίας, αλλά και μέρους του συνδικαλιστικού κατεστημένου. Τώρα καλύπτονται από το ιδεολόγημα του αντιμνημονιακού αγώνα. Αύριο θα πρωταγωνιστούν στο κυνήγι των αριστερών, των προοδευτικών, των ξένων, καίγοντας βιβλία στο όνομα του Θεού και της Πατρίδας, για να προσκυνήσουν στο τέλος τους όποιους ισχυρούς επικρατήσουν.

  30. i says:

    Καθε κοινωνια τιμα τους ζωντες κομφορμιστες της και τους νεκρους ταραχοποιους της.
    Every society honors its live conformists, and its dead troublemakers.
    ~Mignon McLaughlin, The Neurotic’s Notebook, 1960

    Οι ανθρωποι αποκτουν γνωμες οπως τα παιδια μαθαινουν ορθογραφια:
    κυριως μεσω της επαναλαμβανομενης προσληψης.
    Men get opinions as boys learn to spell. By reiteration chiefly.
    ~Elizabeth Barrett Browning, Aurora Leigh, 1856

    Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect.
    ~Mark Twain

    Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal.
    ~Albert Camus

    At the bottom of a good deal of bravery… lurks a miserable cowardice.
    Men will face powder and steel because they cannot face public opinion.
    ~E.H. Chapin

    Every generation laughs at the old fashions, but follows religiously the new.
    ~Henry David Thoreau, Walden, 1854

    My theory is that the hardest work anyone does in life is to appear normal. – ??

  31. Journal of Police and Criminal Psychology, 2005, Volume 20, Number 1

      Police Personality:
      What Is It and Why Are They Like That?
      http://goo.gl/P46FP

      ————-

      Watson and Sterling
      (1969) describe police officers as possessing
      these attributes: pragmatism, action
      oriented, valuing common sense
      rather than theory and success more than
      ideas. They also suggest that the tendency
      towards pragmatism is closely related
      to cynicism.
      Police cynicism was defined as an attitude
      of “contemptuous distrust of human
      nature and motives (Behrend, 1980).
      According to Graves (1996) police cynicism
      is a distinct characteristic of police
      personality. He stated that cynicism,
      particularly prevalent in larger urban departments,
      develops as a result of burnout
      and stress, the emotional conditions
      caused largely by the excessive demands
      of police work. Graves felt that cynicism
      is largely counterproductive and ultimately
      harmful to, not only the individual
      officer, but the department at large
      and is largely a precursor to misconduct,
      brutality and corruption…

      …Skolnick (1966, 2000) discussed the
      sense of isolation and distrust many officers
      feel. These feelings become part of
      what he terms the police officer’s “working
      personality.” The working personality
      is comprised of three main
      components: danger, authority and efficiency.
      The working personalities component
      of danger makes the police
      officer suspicious of peoples’ behavior;
      this attribute contributes to his feelings
      of isolation and alienation. If he is suspicious
      of the motives of others, he is
      less likely to engage in social discourse
      with non-officers (Skolnick, 2000). The
      danger of police work not only draws
      officers together as a group but separates
      them from the rest of the population
      (Skolnick, 1977).
      Authoritarian behavior comes as a result
      of the officer’s interaction with the
      public; the officer is necessarily in
      charge in certain situations like traffic
      stops and crime scene investigation.
      This sense of authority-which separates
      the cop from the public-feeds into the
      officer’s feelings of isolation. It is an “us
      vs. them” mindset, which is further reinforced
      by the feelings of solidarity he
      experiences with his fellow officers. The
      notion of efficiency is fueled by the
      means by which an officer performs his
      job, as exemplified by the officer’s use
      of deception. Police officers view deception
      as a natural tool to catch bad guys.
      Deception is likewise endorsed by the
      court system and the police subculture in
      that it is practiced in the investigative
      and daily activities of police work.
      Again, the use of deception to aid in the
      efficiency in which an officer performs
      his duties also serves to increase the
      sense of isolation and alienation from
      others (Skolnick, 2000)…

      …To the extent that policemen
      share the experience of receiving hostility
      from the public (emphasis added),
      they are also drawn together and become
      dependent upon one another.” He develops
      resources within his own world to
      combat social rejection (Skolnick, 1977,
      p. 21).

      As Balch stated (1977) there is a consensus
      among researchers in the police
      personality field who agree that there are
      a number of characteristics unique to the
      police mentality. These characteristics
      are: suspicion, conventionality, cynicism,
      prejudice and distrust of the unusual. A
      good policeman suspects evil wherever
      he goes (Balch, p. 27).

      …The anthropological paradigm
      suggests that police are members of a
      unique occupational subculture; it is this
      subculture which provides officers with a
      working personality. Officers begin to
      develop a belief in an “insider/outsider”
      structure that instructs officers that while
      fellow officers are trustworthy (insiders),
      they should be skeptical and ever vigilant
      of non-police (outsiders). Police training
      that, constantly, emphasizes the potential
      for danger in police work reinforces this
      particular mindset. [Kappeler, Sluder &
      Alpert]

      …Police culture is reinforced by the way
      recruits are selected, trained and accepted
      into the police ranks. Persons
      who can demonstrate characteristics and
      traits like those already on the force
      stand a greater chance of being hired.
      Likewise, the formal training at the police
      academy helps to further the cultural
      assimilation into the way things are done.
      (Harrison, S.J.)

      …Reiner (1992) depicts “cop culture” as
      consisting of “mission/action/cynicism/
      pessimism, suspicion, isolation/
      solidarity, conservatism, machismo,
      racial prejudice and pragmatism.” Police
      culture forms the basis for the “working
      personality” that is most evident to the
      public.

  32. ΙσοτηταEquality says:

    Σώτη Τριανταφύλλου:

    «…Ένας έφηβος συγχωρείται όταν βγάζει τη γλώσσα του στον εκπρόσωπο της εξουσίας…Όταν όμως κάνει κάτι τέτοιο ένας ενήλικας, πρέπει να θεωρείται ψυχοπαθής. Εξίσου ψυχοπαθής είναι ο εκπρόσωπος της εξουσίας που ανέχεται αυτή τη συμπεριφορά παριστάνοντας ότι δεν τη βλέπει ώστε να μη χρειαστεί να την αντιμετωπίσει…» [goo.gl/ul9VP]

    ——————–

    ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ [goo.gl/97tkO]

    «…Το νέο πεδίο στο οποίο … συναντά κανείς τη βασική στράτευση αυτών των ανθρώπων είναι η βούληση για αποκατάσταση της ιεραρχικής τάξης, η αναζήτηση «των ικανότερων και των αρίστων» και ιδίως μια αλλεργία για τις υπερβολικές και επιβλαβείς πολιτικές και κοινωνικές ελευθερίες. […] Αυτός ο πολιτιστικός τύπος [ο φανατικός και αυταρχικός «ορθολογικός μετριοπαθής»] αφομοιώνει με απίστευτη ταχύτητα αρχετυπικά στοιχεία της δεξιάς παράδοσης, ενώ συνεχίζει να καταναλώνει κάποιες από τις φιλελεύθερες ή αριστερές ευαισθησίες λ.χ. την αντιπάθεια για το εκκλησιαστικό ιερατείο ή το φλερτ με το ανώδυνο cultural chic.

    Παράλληλα, λοιπόν, με την ανακάλυψη του καπιταλιστικού ρεαλισμού, … επιδίδεται σε ασκήσεις αυτοκριτικής για τα προηγούμενα κύματα των ενθουσιασμών του: ασφαλώς το παρακάναμε με τον ηδονιστικό καταναλωτισμό, με τις επιπολαιότητες της άμεσης απόλαυσης και τη λατρεία των νεανικών στιλ, με τις ελευθεριακές μας αυταπάτες. Τώρα ας σοβαρευτούμε. Ας ανακαλύψουμε τις αξίες της προσπάθειας, της εργασίας, της λιτότητας. Ας δούμε, εν τέλει, τα καλά στοιχεία της κρίσης που δίνει την ευκαιρία για επαναξιολόγηση του do it yourself, της απλότητας και της μαγειρικής στο σπίτι. […]

    Η γλώσσα αυτού του αναγεννημένου δεξιού είναι γλώσσα επιρρεπής στα πειθαρχικά μέτρα και υπερευαίσθητη απέναντι σε κάθε γεύση «ανομίας»: είτε από το διπλανό τραπέζι (ω, οι αγενείς που καταστρέφουν τον κόσμο) είτε από το δρόμο, τα πανεπιστήμια, τις πλατείες. Παντού βλέπει αγένεια, αχαριστία, ανομία, ανωριμότητα. Και παντού υποπτεύεται ότι οι πολλοί παίζουν θέατρο ή τον κοροϊδεύουν με τις υποκριτικές οιμωγές τους: βεβαίως υπάρχει φτώχεια, ανεργία, κρίση, αλλά δεν είναι αυτό το κυρίως ζήτημα. Όπως λέει και ο Στέλιος Ράμφος, το βασικό πρόβλημα είναι ότι επενδύουμε με αρνητικά αισθήματα το παρόν και δεν αυτομεταμορφωνόμαστε, δεν μεταβάλλουμε νοοτροπία. Η κρίση θεωρείται έτσι περισσότερο η ανορθολογική κραυγή ενός παιδιάστικου συναισθηματισμού παρά ένα κοινωνικό ή ένα ταξικό γεγονός.

    Ηθική, ψυχολογία, αστυνομία: ιδού οι τρεις πυλώνες πάνω στους οποίους στήνουν τη δημόσια περιγραφή τους…»

  33. ΙσοτηταEquality says:

    …indignation against the use of force, as it exists in the Western world today, depends on who uses force, and against whom…

    Erich Fromm . Marx’s Concept of Man

    http://goo.gl/6kFh2

    • …The last concept, that of “revolutionary practice”, leads us to one of the most disputed concepts in Marx’s philosophy, that of force.
      First of all, it should be noted how peculiar it is that the Western democracies should feel such indignation about a theory claiming that society can be transformed by the forceful seizure of political power. The idea of political revolution by force is not at all a Marxist idea; it has been the idea of bourgeois society during the last three hundred years. Western democracy is the daughter of the great English, French and American revolutions; the Russian revolution of February, 1917, and the German revolution of 1918 were warmly greeted by the West, despite the fact that they used force.
      _
      It is clear that indignation against the use of force, as it exists in the Western world today, depends on who uses force, and against whom. Every war is based on force; even democratic government is based on the principle of force, which permits the majority to use force against a minority, if it is necessary for the continuation of the status quo.
      _
      Indignation against force is authentic only from a pacifist standpoint, which holds that force is either absolutely wrong, or that aside from the case of the most immediate defense its use never leads to a change for the better…

*

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s